۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بلیت پرواز اربعین موجود است، اما به نرخ آزاد! | پرواز یک طرفه مشهد به نجف حدود ۹ میلیون تومان

  • کد خبر: ۱۸۱۷۵۴
  • ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
بلیت پرواز اربعین موجود است، اما به نرخ آزاد! | پرواز یک طرفه مشهد به نجف حدود ۹ میلیون تومان
با وجود اتمام بلیت پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی، به نظر می‌رسد برخی از آژانس‌ها بلیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی از مشهد به نجف را بالاتر از نرخ مصوب عرضه می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه یک هفته مانده به اربعین حسینی، بازار فروش بلیت‌های هواپیمایی کماکان داغ است. بلیت شرکت‌های هواپیمایی داخلی به نجف مدت‌هاست که به اتمام رسیده است.

با این حال با یک جست‌وجوی ساده در سایت‌های فروش بلیت همانند فلای تودی با قیمت‌های عجیب و غریب و نجومی پرواز‌ها به نجف در آستانه اربعین مواجه می‌شویم.

فلای تودی در سایت خود، بلیت دو طرفه از مشهد به نجف را موجود ندارد، اما بلیت یک طرفه از مشهد به نجف را برای روز پنجشنبه، ۹ شهریور ماه ۸ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان به فروش می‌رساند.

بلیت پرواز اربعین موجود است، اما به نرخ آزاد! | پرواز یک طرفه مشهد به نجف حدود ۹ میلیون تومان

پیش از این نیز اخباری مبنی بر فروش بلیت پرواز‌های مشهد به نجف از ۱۳ تا ۱۷ میلیون تومان منتشر شده بود که مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کردند این قیمت‌ها مربوط به پرواز‌های شرکت‌های هواپیمایی خارجی است، اما پس از آن فرهاد دوایی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی هفته گذشته در گفتگو با شهرآرانیوز اعلام کرد که با اتمام بلیت پرواز ایرلاین‌های داخلی به نجف، شرکت هواپیمایی العراقیه ۵۰ پرواز به زائران اربعین در سراسر کشور اختصاص داده است که با همان نرخ مصوب یعنی ۸ میلیون تومان از تهران و ۹.۵ میلیون تومان از مشهد به صورت رفت و برگشت به فروش می‌رسد.

با وجود استقبال گسترده زائران برای سفر به عراق جهت تشرف به زیارت اربعین و نبود وسایل حمل و نقل عمومی، زائران مشتاق زیارت امام حسین (ع) به ناچار مجبور به پرداخت هزینه‌های آزاد و بالاتر از نرخ مصوب می‌شوند، اما این سوال به وجود می‌آید که چرا با وجود فروش بلیت پرواز‌های اربعین به نرخ آزاد، مسئولان مدام از فروش بلیت‌های پرواز‌های اربعین با نرخ مصوب صحبت می‌کنند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->